8 Şubat 2014 Cumartesi

THE DUCHESS

      Evet sonunda izledim! Dvd sini yaklaşık 3 yıl önce Bursa'dan almıştım. O 

zamandan beri aslında ne zaman film izleyeyim desem aklıma ilk o gelir 

ama nedense hep erteledim işte. Aslında bir keresinde az daha izliyordum ki 

Dvd çalışmadı:) Neyse kısmet bu geceye imiş.

Öncelikle kıyafetleriyle gözlerim kamaştı. Hep diyorum o dönemlerde

doğmalıymışım diye:)




        Evet kadınlarında gerçekten büyük bir asalet var ama erkekleri için aynı 

       şeyi söyleyemeyeceğim. 

       Şapkalar kadınları kesinikle daha bi zarif gösteriyor. 

       Özellikle burda Bess'in şapkasına bakar mısınız nasıl da tatlı:)



     Ah ah boşuna en iyi kostüm tasarımı ödülünü almamış yani.

     Ama benim en çok beğendiğim ve yakıştırdığım kesinlikle bu; 



    Sizce de çok güzel değil mi?



   Aşk ve Gururu okurken bu filmi izlemek süper oldu. 

   Her zaman söylediğim gibi her şeyin beklediği bir vakti var...

  Sağlıkla huzurla kalın :)



6 yorum :

  1. Dün izlemek için niyetlendim, erken yatayım bugün diye yatıverdim. tam aklımdaydı sizin yazı düştü listeye... Ben de bayılıyorum dönem filmlerine ,kostümlerine...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En yakın zamanda izlemenizi tavsiye ederim o zaman;)

      Sil
  2. çok güzel bir film en kısa zamanda izlenesi. O arad gatget hatası var izleyici de düzeltirsen haber ver şeker bende bu konuda yayın var yada başka bir yerden düzeltirsen takipçin olmak isterim sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Blogunuzu cok samimi buldum takibe aldim beklerim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...