27 Temmuz 2014 Pazar

UZUUUNN BİR ARADAN SONRA



En son yazdığım postun üzerinden ne kadar zaman geçmiş meğersem!

 Çok üşengecim çok öyle böyle değil. 

Kaç defa başına oturdum ama kendimi yine farklı yerlerde buldum. 

Her neyse artık neler oldu neler :)) Ben yüksek lisanstan mezun oldum. Sonra

 akademisyenlik hayalleri kurarken kendimi bir an KPSS illetinin içinde 

buldum.( Tabiki sonuç rezalet:))  

Şimdi ise kendimi çözmeye ne istediğime gerçekten karar verme aşamasının 

içinde görüyorum. Ne diyelim hayırlısı ne gülüm!!





Ramazanda her şeyi oluruna bıraktım çok fazla düşünmek istemedim bazı 

şeyleri. Şu an hayatım tam bir muamma:) 

Ama herşeyden önemlisi lezzetli bir ramazan geçirdim. Çok şükür. Bin 

şükür. Nasıl geçtiğini anlamadım bile. Daha nice nice mutlu huzurlu 

ramazanlar geçiririz inşallah.

Ve sonumuz çok şükür bayram. 

Abilerim ablalarım hepinizin bayramını kutlarım. Esen kalın efenim!

Not: Görsel 11 Temmuz Srebrenitsa soykırımının anısına yapılan Srebrenitsa çiçeğinin en sevdiğim görseli.








1 yorum :

  1. umarım hep aramızda olursun :)
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...