10 Eylül 2014 Çarşamba

BURCU'NUN VEDASI AMA SADECE BEKARLIĞA:)


Geçtiğimiz günlerde canım dostum bekarlığa veda etti. Evet aramızdan bir 

yıldız daha kaydı:) 

Bende ona sürpriz yapıp bekarlığa vedasına katıldım. 

Herşey inanılmaz güzel organize edilmişti kardeşi sayesinde. 

Allah herkese böyle kardeş nasip etsin. 


Her detayıyla ayrı ayrı ilgilenmiş.

Bende detaycı bir insan olarak yaptıklarına bayıldım.



Gördüğünüz gibi masa oldukça lezzizdi:) (hamileler affetsin beni :)

İlk başlarken ben ortama yabancıydım tabi biraz çekindim. 

Sonra vur patlasın çal oynasın:))


Sularımız bile özenliydi.



Konuşma balonları tüm fotoğraflarımızı süsledi.



Gecenin sonunda herkese tatlı hediyeler verildi.



Hediyeler içinde beni en mutlu eden kitap ayracı oldu tabii:))

Herşey çok güzel geçti. Ve Burcum iki gün önce sevdiceğiyle hayatını 

birleştirdi. 

Çok mutlu ol hep mutlu ol Burcummm...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...